Inspirativně a Informačně Vzdělávací setkání členů Next Gen Rodinných firem

Datum akce bude upřesněno

Chateau St. Havel, Praha 4

 

Vytvoření platformy pro setkávání, seznámení se s dalšími členy druhé generace je založeno v inspirativním duchu, v důvěrném prostředí pro možnost vysdílení vlastních zkušeností, vzájemných dialogů a otázek v oblastech budoucnosti firem, nástupnictví, komunikace v rodině a ve firmě, a vše co další generace tíží i těší a v neposlední řadě poznání se s ostatními členy druhé generace a vyměnění si kontaktů.

 

 

 

Program:

  • 12:30 Příjezd účastníků
  • 13:00 Oběd a vzájemné představení
  • 14:00 Přivítání
  • 14:30 Speaker: Jiří Vávra, jednatel, VAVI
  • 15:00 Coffee break
  • 15:30 Speaker: Tomáš Vacek, JVS
  • 16:00 Speaker: Jana Schultz
  • 16:30 Coffee Break
  • 17:00 Speaker: Eric Halada
  • 17:30 Shrnutí odpoledne
  • 18:00 Večeře a networking

Vstupné zahrnuje:

  • Setkání s dalšími členy next gen rodinných firem
  • Inspirace přístupy těch, kteří předáním řízení úspěšně prošli a zkušenosti, když se rodiče rozhodli firmu prodat
  • Příležitost sdílet s lidmi v podobné situaci své příběhy
  • Možnost slyšet, co a jak řeší ostatní nástupci a nástupkyně ve svých firmách
  • Předání a získání nových kontaktů
  • Oběd, večeře a občerstvení v průběhu celé akce

 

Organizátor:

Monika Hansson Tutter, MBA

kouč a konzultant v Family Business Unitpro českou republiku se specializuje na poradenství majitelům a zakladatelům rodinných firem a pomáhá naplánovat budoucnost společnosti v oblastech nástupnictví, rodinných vztahů, krizového plánu a rodinného ustanovení. V rámci celistvosti řešení se Monika zaměřuje na řešení rodinných vztahů, potenciálních konfliktů, nastolení harmonie a dosažení společné vize pro rodinnou firmu mezi všemi zainteresovanými členy.

 

 

 

 

 

Lokalita:

Chateau St. Havel

Před nádražím 1/6, 140 00 Praha 4 – Krč, Česká republika

Jak se k nám dostanete? Klikněte zde

Ubytování je možné přímo v budově a nejvýhodnější je rezervovat přes Booking.com.

Bližší informace
Registrace na setkání je on-line formou a vaše místo je garantováno teprve po připsání registračního poplatku na bankovní účet organizátora akce, společnosti Tri-C Investments, s.r.o. Neuhrazením registračního polatku do 5 pracovních dnů od přihlášení registrační místo zaniká. Daňový doklad Vám bude vystaven na vyžádání. Potvrzení registrace Vám bude zasláno obratem po obdržení platby. Setkání se uskuteční při minimálním počtu 15 účastníků.

Storno podmínky
Pouze písemně emailem za následujících storno podmínek. Storno do 21.9. bez poplatku, od 22.9. do 4.10. storno 75% ceny vstupného a od 5.10. 100% vstupního poplatku.

 

Tato webová stránka používá soubory cookie.